videohouse

Beste Benedict,

Bedankt voor je reservatie om een opname bij te wonen van De Laatste Show.

Ik heb met plezier 9 plaatsen voor jou gereserveerd op maandag 21 februari 2011.

Kunt u deze plaatsen bevestigen via mail. Deze reservatie betekent dat wij op uw aanwezigheid rekenen!

Gelieve deze e-mail af te printen en mee te brengen naar de opname. Het is uw toegangsbewijs.

Je wordt in de studio verwacht om 17u30 ten allerlaatste. Dan ontvangen we jullie met een drankje.

Belangrijk is dat het publiek zo kleurrijk mogelijk gekleed is. Bij voorkeur toch geen zwart of grijstinten.

Het adres van de studio is: Videohouse studio 6, Luchthavenlaan 31, 1800 Vilvoorde.
In bijlage vindt u een routebeschrijving en een plannetje.

Mocht er nog iets wijzigen in het aantal personen of data, aarzel dan niet om me te contacteren!

Het aantal beschikbare plaatsen kan je steeds vinden op www.een.be/delaatsteshow.

Nieuwsbrief?
Als je graag op de hoogte wordt gehouden van de komende gasten in De Laatste Show, kan je je inschrijven op onze wekelijkse nieuwsbrief. Mail dan gewoon naar ‘eb.wohsetstaaled|keilbup#eb.wohsetstaaled|keilbup’ en vraag naar de nieuwsbrief. Zo kan je tijdig je plaatsen reserveren wanneer joúw favoriete artiest, acteur, muzikant, sporter… te gast is! Heb je al eerder de nieuwsbrief aangevraagd, hoef je het geen tweede keer te doen uiteraard.

Alvast bedankt en tot binnenkort!

Vriendelijke groeten,

Jef Theunis
productie De Laatste Show
02/303 36 00 | 0473 882 730
www.delaatsteshow.be
eb.wohsetstaaled|keilbup#eb.wohsetstaaled|keilbup